Gradonačelnik Milan Đurić izjavio je da Novi Sad "nema ništa sa tragedijom na Železničkoj stanici", u kojoj je u padu nadstrešnice poginulo 15 i teško ranjeno dvoje.
Ni nacisti nisu ubijali,samo su bili vojnici a oružije je ubijalo.....E ovde je SNS - nacizam a Vi svi članovi ili koji ih podržavate ,ste oružije u njihovim KRVAVIM RUKAMA !
Cinjenica
11.12.2024 •
15:33
Pitanje
Ako Novi Sad u kom se desila tragedija, nema nista s ovom tragedijom, koji grad onda ima odgovornost ? Da nije to mozda Honolulu ?
Pera
11.12.2024 •
13:22
nije nego
Novi Sad i Novosađani nemaju ništa sa padom nadstrešnice ali zato SNS kamarila itekako ima ! Što je otvarao gradonačelnik Ž. stanicu kad nema veze sa njom ?! Nije nego...
Кад ти тако кажеш
11.12.2024 •
10:25
Сендвичару
Иначе ништа ни не функционише осим за припаднике секте привилегованих.
dacic
11.12.2024 •
09:51
ns nema ali vlast ima
vlast bira i dovodi 'strucnjake'da strucno zaradjuju na nesturucnosti
a majstor djura je valdar novosadskog pasaluka tako da...
Podbarac
11.12.2024 •
09:22
Mafija naprdnjačko nazadnjačka
Da, da...
11.12.2024 •
08:17
Pa zasto si onda isao da se slikas i mases repom, nasmejan i ponosan uz sve Maju, ako nema veze sa Novim Sadom? Ili je onda kada ste hteli da berete lovorike imalo, a sada vise nema?
Nikola
11.12.2024 •
08:15
Totalno odsustvo morala!
/
11.12.2024 •
08:03
/
e zato treba odvajanje.
novosadska stanica mora biti novosadska.
novosadske firme ne mogu biti registrovane u pozarevcu
Rotkvarija
11.12.2024 •
07:45
Dovoljno
Je to da su na tvojoj adresi, na tvom lokalu, Prijava gradilišta i Prijava radova. Toliko o nadležnosti i učestvovanju i neučestvovanju.
Hajdi
11.12.2024 •
07:44
Ako je "za vas" glasalo 88k ljudi, da li to vi sad poručujete da su oni krivi što se srušila ž stanica? Vi ste "izabrani" i svi vlastni da radite šta god vam padne na pamet, da govorite gadosti, da radite nepočinstva i da na kraju kažete ko vam j..m...a mi da kušujemo? To ne biva, vama su ruke krvave. Vi se slikate po sahranama tuđe dece. Karma kad tad.
D
11.12.2024 •
07:29
Gde se umeša maja, ta stanica ide u stečaj 100%.
Nije odgovarala ni za aferu sa Devićem i novom autobuskom, za šta je trebala robijati, a sad i železnička.
Kad zazveče lisice, svi su sad počasni gosti na otvaranju, niko nije odgovoran?
Djura
11.12.2024 •
07:17
Opet Djurić priča
Bolje je da ćuti,samo se ukopava sve dublje.Grad treba da funkcioniše a ne da ubija ljude.
Pa zašto ne funkcioniše železnička stanica, zato što ste dobro radili.
Sram te bilo,pokušavaš da prikriješ zločin.Da je tvoj neko nastradao ti bi nastavio dalje,nema veze.
Ns
11.12.2024 •
06:14
Ns
U istoriji i buducnosti NS ce pisati da su vam ruke krvave i lopovske.
Miki
11.12.2024 •
04:53
Sramota
Zaista me je sramota sto je ovakva bezlicna persona, bez obraza, stava, gradonacelnik. Zaista jezivo! Nemam reci. Tuga i cemer. Sramota nadasve.
Grbavi
11.12.2024 •
02:23
Grad vam je prljav neviđeno.
Boeser Wolf
11.12.2024 •
00:42
Jedini Novosadjanin koji ne sme da se prošeta svojim gradom. Toliko o 88k koji su glasali "za njega"
Čudi me da nijedan oglas u novinama još nisam pročitao u kom ga se neki clan porodice Djuric odriče, mogu misliti koliko je ljude sramota ove luzercine, žvake sa djona miloša vučevica, koji je i sam zvaka sa tudjeg djona. Da su kojim slučajem rođeni na zapadu bili bi ili socijalni slučajevi ili u zatvoru.
Boeser Wolf
11.12.2024 •
00:32
Bednik i sam priznaje da nijedan Novosadjanin, niti Novosadjanka, nisu glasali za njega.
"Na pitanje da li je razmišljao o ostavci, Đurić je podsetio da je na izborima 2. juna "skoro 88.000 Novosađana glasalo za izbornu listu Srpske napredne stranke" (a ne za "milana đurica")
Miloš
11.12.2024 •
00:29
Vodovod
Pustite nam vodu nocu da se okupamo mi koji radimo po smenama.
Smejem vam se
11.12.2024 •
00:15
Gurali ste se i uvlačili da dođete do položaja i para, i šta sad?
Zlatni kavez!
Niko od vas godinama ne sme ni da prošeta ulicom bez obezbeđenja, da skokne do prodavnice, da ode na kafu, na štrand, da provoza bajs, da slobodno razgovara telefonom ili pošalje poruku - ništa od toga ne možete uprkos vašim silnim parama.
Sve ono što i beskućnik i najsiromašniji čovek može, vi ne možete.
Kako ste se zahebali ušavši u politiku :-)
Tako da nastavite da živite u vašim zlatnim kavezima dok ih još imate, kada vam ih pravda jednog dana oduzme, opet ćete živeti u kavezu ali zatvorskom.
Prodali ste sopstvenu slobodu i miran san radi bogatstva, ali ste bili i ostali toliko ograničeni da shvatite da povratka iz tog dogovora sa đavolom nema.
Zrenjaninac
11.12.2024 •
00:13
Pa sta
U pravu je covek, nema veze novosadska zeleznicka stanica sa Novim Sadom.
Novosadjani su je do te mere ignorisali, da je gradonacelnik Novog Sada (koji takodje nema previse veze s Novim Sadom) morao da organizuje 30ak autobusa za prevoz ("uvoz") botova iz okoline, da bi pravili guzvu, tapsali, neki od njih mozda i prvi put bili u Novom Sadu i videli voz...
Bruko i sramoto
11.12.2024 •
00:02
Isidorine gimnazije!
Komrad
11.12.2024 •
00:01
E moj Djuriću
Ostaćeš upamćen kao najgori gradonačelnik u istoriji Novog Sada. Spasi to malo svog dostojanstva i podnesi ostavku kao moralni čin, sram te bilo.
Dex
10.12.2024 •
23:40
@kk, da, i? Da li to menja cinjenicu da je sns ponovo osvojio vlast u Ns?
0
10.12.2024 •
23:37
gradske moralne gromade
Maja & Đura, nisu ni otvorile stanicu u 7. mesecu kao sigurnu i bezbednu,
nismo ni videli
S21
10.12.2024 •
23:36
Sendvicaru odvratni.
Boki
10.12.2024 •
23:35
Što si bio na otvaranju stanice kad NS nema ništa sa njom?
A porodicama nastradalih samo ti fališ.
Kada češ se zaustaviti, čoveče?
Alane Oprosti
10.12.2024 •
23:28
@ Лиманац
Daj bre ne s… više života ti.
Foxy
10.12.2024 •
23:26
Pre će biti da ti nemaš ništa sa Novim Sadom.
Ni to
10.12.2024 •
23:18
sto je bivsi direktor GSP-a u Novom Sadu uhapsen od strane Europola kao narko dilBer, verovatno nema veze sa gradom.
Verovatno ni ne znas da je bio direktor.
White Power
10.12.2024 •
23:15
Je li ta nadstresnica pala u Novom Sadu ili na Madagaskaru?!?
Da li je usmrtila 15 ljudi i osakatila jos dvoje u Novom Sadu ili na Marsu?!
Jesi li se na "bis" otvaranju te stanice sumanuto keslao kao nenormalan ti ili tvoj AI dvojnik?!
Sram da te bude bednice!
NS
10.12.2024 •
23:14
Promaja
Paaaaa,gradonačelnik,treba da proveri upotrebnu dozvolu za promenadu.
Futog
10.12.2024 •
23:04
Bagoš
Jel to poslovna pratnja na slici? Pitam za komsiju ne pita za cenu !
Nada
10.12.2024 •
22:55
Možda da
Dovedete Karleuša da peva na trgu,pošto Kragujevac ne želi doček zbog naše tragedije.Ljudima se gradite sa svim tim izjavama,vi stvarno težine ka građanskom ratu.Ja nema više reči!
Nije lako
10.12.2024 •
22:53
Sve čega se dohvate pretvori se u govno.
Alane Oprosti
10.12.2024 •
22:52
Daj čoveče umij se hladnom vodom, dođi sebi.
K
10.12.2024 •
22:42
K
Pa da 15 nevino ubijenih i dvoje trajni invalidi i nikom nista! Ne neide to tako niti moze i da hoces! Normalno da zivot ide dalje kao ivreme ali zlocin mora biti kaznjen dok se to ne desi nema mira za nikog.
Nsn
10.12.2024 •
22:37
Nemate ništa, ni pameti, ni savesti, ni obraza, ništa, samo krvave ruke
Penzionerka
10.12.2024 •
22:29
Sramoto, a ne gradonacelnice Novog Sada, ovo je tako sramotna izjava da covek ne poveruje! Ne bi mi prag prekoracio da je neko moj stradao, licemeru bezdusni. Da vam nije "ugradjivanje" bilo najvaznije, verovatno ni nadstresnica ne bi pala, pa ne bi imao potrebe nikoga da obilazis. A manite nas vase gradnje, malo malo pa nesto otpada, ili se srusi, najbolje da nista da ne radite, da ne strada jos neko.
Srdjan Ns
10.12.2024 •
22:26
Auuuu, Rodni opet ga odvali. Sve dublje i dublje tones.
Vojislav
10.12.2024 •
22:20
Gradonacelnik Novog Sada nije imao uvid u dokumentaciju! Ne znam da li je gore ako je istina ili laz!
Vojvođanka
10.12.2024 •
22:18
SNS isprani mozak
Novi Sad "nema ništa sa tragedijom na Železničkoj stanici"
Rođen u NS, osnovac OŠ Jovan Popović, učenik Isidorine gimnazije, student Pravnog fakulteta u NS i ne osećaš Novi Sad kao svoju kuću u kojoj se desila tragedija.
Sramota !!!!!
zztop
10.12.2024 •
22:17
Ne đuriću nisi ti kriv krivi su vasa i student ...
Smehotres
10.12.2024 •
22:10
Hahahahaha kako će se brzo okrenuti ploča...
Pa će biti studenti su ipak u pravu.
Particulare matter
10.12.2024 •
22:10
Đuriću pitaj Vučića i Beograd zašto svake noći nema vode u celom Novom Sadu , pošto Novi Sad nema ništa sa tim.
Јоланда Брката
10.12.2024 •
22:10
Делују ми као из филма Скупљачи Перја ,још музика у позадини Веруј,веруј керу не веруј швалеру
Симеон
10.12.2024 •
22:10
Креће мантра...
Сада следе чувени спинови талентованих идиота за медијске манипулације, типа па нисмо ми кинези су, видите ви то са њима, ако смете или то су одобрили ови они, нисмо ми а све су они па и кинези !
Gajo
10.12.2024 •
22:09
Samo ti pankeru...
...radi svoj posao.
Gotovi ste!
PABLO
10.12.2024 •
22:08
IMA
Ima lave i još kako ima , samo dajte sve papire na uvid i vaš vek trajanja je ograničem na dan , dva.
Nikola
10.12.2024 •
22:05
Kad treba da se obiđu radovi ili otvori stanica, onda su gradonačelnici Novog Sada (i Vučević i on) tu. A kad treba da se preuzme odgovornost, nigde ih nema. Zašto ranije nije govorio da Grad Novi Sad nema ništa sa stanicom?
Julijana
10.12.2024 •
22:04
Kako te bre nije sramota, kako ces kad prodje farsa zvana SNS setati ovim gradom, m?
Hjnn
10.12.2024 •
22:03
Mozda ima veze Mexico City ili Tokio
Nikola
10.12.2024 •
21:58
Neka mu neko javi
da nije vreme za šalu.
Баш је било смешно
10.12.2024 •
21:57
Градоначелник је у праву да Нови Сад нема ништа са трагедијом ,сви смо знали од првог дана да су страдали сами криви што су ту седели и пролазили ,то није Јавна Површина града Новог Сада него Приватна Површина Пере Детлића који је искљуцао носаче надстрешњице правећи гнездо ,Пера Детлић да се сам лепо преда народној милицији како би избегао црвену потерницу и постављање замке за штеточине а јаја из гнезда да се конфискују
Eto vam ih
10.12.2024 •
21:56
Radikali su jos davnih devedesetih pokazali svoje pravo lice a vi ste ih ponovo izabrali. Sada jedite njihova g.
Miss
10.12.2024 •
21:53
Sedi 1
Ðuriću, stidi se!!!
Filip
10.12.2024 •
21:46
Ns
Uvek se pitam kad cujem takve izjave, da li je lud, glup ili zao. Verovatno kombinacija neka.
Jelena
10.12.2024 •
21:42
Vi, gnjide naprednjačke
blokirate narod i ovu zemlju godinama unazad. Prekipele ljudima vaše laži i javašluk.
Pitam se
10.12.2024 •
21:36
šta radi inspekcija
Da li je građevinska inspekcija grada Novog Sada dužna da vrši detaljan konstruktivni pregled javnih objekata na svakih 5 godina?
Ukoliko Železnice Srbije kao formalni vlasnici objekta to nisu tražile da li grad ima inspekcijsku i nadzornu funkciju u tom slučaju?
Omg
10.12.2024 •
21:35
Grad nema veze sa tim samo je u tom gradu ubijeno 15 ljudi, ali grad nema veze sa tim jer ovaj grad ne pripada ovoj drzavi i mi nemamo pojma sta je Srbija, jer mi nemamo veze sa tim, nismo odavde, a ne znam da li sam mozda pomenuo da nemamo veze sa tim i da grad a ni drzava nisu rekonstruisali nadstresnicu, jer sto bismo kad mi sa tim nemamo veze i to nas ne zanima
Www
10.12.2024 •
21:34
Grad nema ništa s tragedijom jer to je samo pojam iza kojeg se ti i ostali neuspešno zaklanjate. Svi ćete da odgovarate redom, imenom i prezimenom i to ne samo politički nego krivično.
Grad činimo mi, građani koji u njemu živimo, a mi tražimo vašu odgovornost jer tako predviđa zakon. Nije ti pripadnost sekti nikakva zaštita kad za*sereš nešto. A jesi i sve se više zakopavaš svakim ovakvim bezobraznim obraćanjem! Nisi dovoljno pametan ni da ćutiš za svoje dobro, a kamoli da vodiš grad i predstavljaš nas. Nisi dovoljno čovek ni da se postidiš. Takvi nam ne trebaju, ne dok ste plaćeni našim novcem, a da te podsetim, ti si samo uposlenik građana koji svoj posao obavlja jako, jako loše. Odlazi!
Aнита
10.12.2024 •
21:33
Мислите?
Срам Вас било !И изјава и поступака!Стидим се туђег стида!
Liman
10.12.2024 •
21:29
Grad mora da funkcioniše, ali gradonačelnik ne sme da izjavi da grad nema ništa sa nesrećom. Treba da ode jer podržava mahinacije vlsti i odgovornih i izbegavanje odgovorosti. A odgovoran je i za hapšenje direktora GSP-a, kada mu jedan od direktora diluje drogu on je odgovoran na osnovu svoje funkcije, kao i kada se u gradu svake noći isključuje voda "da bismo se pripremili za leto".
SRB IN
10.12.2024 •
21:28
Nečista savest
Pogubljen donosač bureka Andreju Vučiću. Čita ono što mu se napiše. Beskičmenjak...
Rade
10.12.2024 •
21:28
Ali zato ima sns mafija!
B
10.12.2024 •
21:25
Kad već spominješ brojeve i vaših 88.000 glasova, zašto ne kažeš da je na izbore izašlo 167.000 glasača a da je 339.000 imalo pravo glasa?
89.000 glasača je bilo protiv vas!
Sa 25% glasača držite 100% vlasti?
75% glasača NIJE glasalo za vas !
JKP minusar
10.12.2024 •
21:23
Grad nema sa tim ništa, osim stanice i nadstrešnice. I pogibije.
V5
10.12.2024 •
21:22
Baš čudno
Mora grad da nastavi da funkcioniše, da se grade škole, mostovi, asfaltiraju ulice", rekao je Đurić.
Nije pomenuo kuletine u Novom Sadu na vodi.
Duplo golo
10.12.2024 •
21:21
Danas sam cuo dve izjave i zapitao se gde ja to zivim i da li su me roditelji dobro vaspitali.
Prvo Predsednik izjavo da je ova 2024. bila najbolja (ili nešto, u tom stilu), a sad ovo ,...ovaj - da grad nema veze sa tragedijom?!
Ispravite me ako grešim.
Ime
10.12.2024 •
21:20
Naslov
Imam osecaj kao da zivim u paralelnom univerzumu ili u epizodi serije Mucke.
Cvvv
10.12.2024 •
21:20
Jeste, u pravu si....stanica je u Beceju, pa zato grad NS nema veze sa njom
xx
10.12.2024 •
21:20
Da li moze ova persona da ucuti i da se povuce sa politicke i svake scene.. dosta nam je maloumnika
Djurici uveoci
10.12.2024 •
21:19
Mi to zbog tebe.
Đorđe
10.12.2024 •
21:15
Naravno da Novi Sad nije kriv - krivi ste vi, zajedno sa vašim šefom! Odgovaraćete za sva zlodela i sve krađe i koruptivne radnje!
Srbija je ustala!
Srećko
10.12.2024 •
21:15
mislim stvarno
pa ko ima?...Požarevac?
Musaši
10.12.2024 •
21:15
Ima njegov šef Vučević svašta sa ž stanicom i njegov šef Vučić, a po svemu sudeći i njegov šef Šolc.
Pićuka
10.12.2024 •
21:13
Ta stanica i nije u Novom Sadu. I gradonačelnik nema veze sa tim šta se vršlja po njegovom gradu. I da se nosiš u 3pm. Bolje da si obilazio gradilište nego porodice žrtava. Da li je skaradno reći, dao Bog da i tebe obilze.
SNSovsko
10.12.2024 •
21:11
Ludilo
Zlocin se nije desio u Novom Sadu, pa Tunguzijanci nisu krivi, mame mi...
Savahudin
10.12.2024 •
21:08
Puno
Puno brljotina imate. Ko je finansirao sistem zalivanje na Bul Evrope i koji ne radi. Od Hotela do kružnog toka. Niste se potrudili ni zemlju da poravnanje a o cevima koja su ostala ... Evo pitanje. Koliko je plaćeno, zašto nije u funkciji i kada će biti?
Khm
10.12.2024 •
21:06
Istina, nema Novi Sad, ali zato SNS do lakta
Djoka
10.12.2024 •
21:05
Pa nema Novi Sad, njega će biti daleko posle nas.... Ali imate vi! Ljudi koji vode Novi Sad! Nema izvlačenja, krivi ste svi do jednog na osnovu odgovornosti.
Da se ne zaboravi
10.12.2024 •
21:04
Ima li gradska vlast nešto sa postavljanjem narko dilera na mesto direktora JGSP?
Samo zbog toga bi u normalnoj državi pala vlada, a vi iz lokalne gradske vlade koji ste ga postavili bi zajedno sa njim isti dan završili u zatvoru, bar dok se ne utvrdi da li ste povezani sa njim i njegovim poslovima.
igor_t
10.12.2024 •
21:03
Zasto nemamo vode od ponoci?
Jel to funkcionisanje grada? Ili da ne placamo, posto je nemamo?
Ili se vracamo u restrikcije? Da se spremimo mozda i za nestanke struje?
Majku li vam lopovski i nesposobnu.
Zebra
10.12.2024 •
21:02
Sem činjenice da je stanica u Novom Sadu? Tako? I možda sem činjenice da je sud u Novom Sadu dužan da ovo reši? Možda? I možda činjenice da je ubijeno 15 naših sugrađana? I možda još i činjenice da na sve to i proteste građana koji žele vladavinu prava, vi šaljete SNS dilere sa značkama da biju narod i razbijaju grad. Pa ako će tako da funkcioniše, ni ne treba nam takav grad! U NS jedino mafija pod SNS kapom funkcioniše!
Trpimir
10.12.2024 •
21:00
Kada to kažeš onda sigurno znaš ko ima. Zini i kaži ko je to, ali, cvrc, za to nemaš hrabrosti što znači da ipak imaš odgovornost.
Vidoviti Milan
10.12.2024 •
21:00
Javlja mi se da mu je lično Hulja rekao da provocira, da sondira reakcije, da vidi da li se narod ohladio (vodom).
Shimmy
10.12.2024 •
21:00
nikad izvini, nikad kriv
Nuka odgovornosti! Mora da je kriv Djilas!
Sjasite vise paraziti jedni!
Nije problem pogresiti, pa makar i simbolicno odgovarati, problem je kada se pere i bezi od odgovornosti! Kada strada 15 ljudi a ti forsiras da se to zaboravi i preko toga "predje", to se zove necovek i izdajnik...a sto se tice "pomoci" porodicama, najvise ste pomogli sa batinasima i provokatorima
Mile
10.12.2024 •
20:58
Ovaj je najpametniji kad čuti!
Лиманац
10.12.2024 •
20:57
Живела Српска Атина!
Пуна подршка Градској управи и градоначелнику Новог Сада господину Ђурићу!
Станична зграда није у надлежности Града Новог Сада, стога су захтеви за оставку градоначелника неосновани.
Српска Атина неће стати!
w/e
10.12.2024 •
20:57
cool
Kartelska politika - niko nije odgovoran, sto pre prestanete da pricate o tome, to bolje.. Ljudi su izginuli, sta sad ima veze, idemo dalje u naredne nesrece.
Ime
10.12.2024 •
20:56
Naslov
DjuricuuuuuuuuuuuNO COMENT FOR YOU
Uzas uzas uzas uzas uzas uzas uzas uzas uzas uzas uzas uzas uzas..............
BoraT
10.12.2024 •
20:55
Djuricu,
SRAM TE BILO!!!
Mile
10.12.2024 •
20:52
Kako
Nema nista kad se tragedija dogodila u Novom Sadu?
Vladimir
10.12.2024 •
20:51
Nemate ništa sa padom nadstrešnice i ubistvom 15-oro građana, nemate ništa što se u gradskoj vodi pojaviše valjkasti crvi, nemate ništa što ste postavili za direktora GSP-a čoveka koji je uhapšen zbog trgovine drogom...
Mi smo mali i verujemo u deda mraza. Toliko
Ns
10.12.2024 •
20:51
Novi Sad
Naravno da Novi Sad nema nista sa time ali ti imas , a ti nisi Novi Sad , kao ni tvoji i Vucevicevi pajtosiv!
Ruke su vam krvave i odgovaracete sigurno !
Ovako
10.12.2024 •
20:50
Novi Sad nema veze ali tvoja lazljiva sekta ima.
Veza je ta da ste tajnim ugovorima omogucili nekvalitetno, nezakonito i neodgovorno izvodjenje radova, usled cega su ljudi izgubili zivote, a zarad vase licne koristi.
Tuzilastvo za organizovani kriminal treba da radi na tome.
NS
10.12.2024 •
20:48
Strašno
Ja ne mogu da verujem šta gradonačelnik izjavljuje...
TsiBB
10.12.2024 •
20:48
Da da da!
Železnička stanica u Novom Sadu nije u Novom Sadu tako da Novi Sad nema ništa sa masovnim ubisrvom u Novom Sadu!
lopez
10.12.2024 •
20:45
Sledi njegova izjava da ovo nije ni bilo u Novom Sadu.
Roky
10.12.2024 •
20:44
a kako
Kako nema, pa u NS se desilo. Kada krenes sa takvim pogledmo, da su stradali ljudi iz NS i okoline, pa nadalje,....klupko se polako okrece.
Visekruna
10.12.2024 •
20:41
Genije
Novosadska zeleznicka stanica nema ama bas nista sa Novim Sadom.
Osim sto se nalazi u Novom Sadu, koriste je gradjani i posetioci Novog Sada, i otvarao ju je gradonacelnik Novog Sada, nikakve druge veze sa Novim Sadom nema.
Ccc
10.12.2024 •
20:41
Ns
A ti tek nemas veze sa zivotom,Novim Sadom i sa svojom savešću!
Sram te bilo
Ime
10.12.2024 •
20:40
Naslov
Milane Djuricu ...... jednog dana kad SNS nocna mora prodje (a oce) kako ces koracati Novim Sadom ......
Čeda
10.12.2024 •
20:39
Sram ze bilo.
Гариша
10.12.2024 •
20:39
!
Ове треба од а до ш урамити треба ће у неком будућем времену.Доста ми је ови Жутаћа.
Cpu
10.12.2024 •
20:38
Ajme
Ajme majko mila ovog coveka
BojaNS
10.12.2024 •
20:36
Sramoto jedna!!
Dejan
10.12.2024 •
20:36
Ns
Poslovno nema ali katastarski ima ! Bio si i na otvaranju te prćije sa svim partijskim ,,drugovima,, !
Nema
10.12.2024 •
20:34
Imas ti..
Zašto se oni poistovećuju, ovaj za sebe kaže da je Srbija, ovaj sad Novi Sad....niste, nista ni moj predsednik, gradonačelnik, vlada...
Blago njemu
10.12.2024 •
20:32
Toopson
Toopsone, svaka ti čast na ovoj mudroliji. Punk is dead.
Marija
10.12.2024 •
20:32
Boze
spasi nas ovih i ovakvih
cc
10.12.2024 •
20:32
haha
onda zasto si bio tamo
Pa
10.12.2024 •
20:31
Funkcioniše
Pa funkcioniše sa tobom: mrtvi, narko diler na čelu gsp, autobusi se raspadaju, krimisi napadaju studente, bivši prodekani tuku, sudovi oslobađaju ubice , ali ok to svakako nisu novosađani?
Obraz
10.12.2024 •
20:31
Đon
Dragan
10.12.2024 •
20:30
Zdravković
A ovaj koji kaže da se zove Milan Đurić je - n e č o v e k !!!
Cocco
10.12.2024 •
20:29
Pa da. Šta nas briga što su nam tamo neki bezveznjakovići pobili ljude ovde?
Bitno je da smo bili na svečanom otvaranju.
pusti ti porodice
10.12.2024 •
20:28
pomaganje i odavanje pocasti
Gledaj ko je sve kriv (a ima ih koji nisu jos ni na informativni razgovor pozvani) i da sto pre dobiju zasluzenu robiju.
To je jedino bitno, da bude pravde za zrtve i njihove porodice i da drugim neodgovornim, alavim a nesposobnim ne padne na pamet da se upustaju u slicne projekte
Pobesneli Laloš
10.12.2024 •
20:27
Vi ta ponosna i nasmejana lica na reprizi otvaranja ubistvene zgrade.
kk
10.12.2024 •
20:22
nije glasalo za vasu sektu skoro 88000 nsdjana nego futog, veternik, ledinci i sl
Čika Bane
10.12.2024 •
20:20
Horor film od političara
Ovo kao da čitam neko štivo Stivena Kinga negde na sredini knjige pre glavnog raspleta .
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Đurić: Novi Sad nema ništa sa tragedijom na Železničkoj stanici, grad mora da funkcioniše
Autor: Beta
Novi Sad
•10.12.2024.
•20:12 > 15:50
Komentari 120
Novosadista
Cinjenica
Pera
Кад ти тако кажеш
dacic
vlast bira i dovodi 'strucnjake'da strucno zaradjuju na nesturucnosti
a majstor djura je valdar novosadskog pasaluka tako da...
Podbarac
Da, da...
Nikola
/
novosadska stanica mora biti novosadska.
novosadske firme ne mogu biti registrovane u pozarevcu
Rotkvarija
Hajdi
D
Nije odgovarala ni za aferu sa Devićem i novom autobuskom, za šta je trebala robijati, a sad i železnička.
Kad zazveče lisice, svi su sad počasni gosti na otvaranju, niko nije odgovoran?
Djura
Pa zašto ne funkcioniše železnička stanica, zato što ste dobro radili.
Sram te bilo,pokušavaš da prikriješ zločin.Da je tvoj neko nastradao ti bi nastavio dalje,nema veze.
Ns
Miki
Grbavi
Boeser Wolf
Čudi me da nijedan oglas u novinama još nisam pročitao u kom ga se neki clan porodice Djuric odriče, mogu misliti koliko je ljude sramota ove luzercine, žvake sa djona miloša vučevica, koji je i sam zvaka sa tudjeg djona. Da su kojim slučajem rođeni na zapadu bili bi ili socijalni slučajevi ili u zatvoru.
Boeser Wolf
"Na pitanje da li je razmišljao o ostavci, Đurić je podsetio da je na izborima 2. juna "skoro 88.000 Novosađana glasalo za izbornu listu Srpske napredne stranke" (a ne za "milana đurica")
Miloš
Smejem vam se
Zlatni kavez!
Niko od vas godinama ne sme ni da prošeta ulicom bez obezbeđenja, da skokne do prodavnice, da ode na kafu, na štrand, da provoza bajs, da slobodno razgovara telefonom ili pošalje poruku - ništa od toga ne možete uprkos vašim silnim parama.
Sve ono što i beskućnik i najsiromašniji čovek može, vi ne možete.
Kako ste se zahebali ušavši u politiku :-)
Tako da nastavite da živite u vašim zlatnim kavezima dok ih još imate, kada vam ih pravda jednog dana oduzme, opet ćete živeti u kavezu ali zatvorskom.
Prodali ste sopstvenu slobodu i miran san radi bogatstva, ali ste bili i ostali toliko ograničeni da shvatite da povratka iz tog dogovora sa đavolom nema.
Zrenjaninac
Novosadjani su je do te mere ignorisali, da je gradonacelnik Novog Sada (koji takodje nema previse veze s Novim Sadom) morao da organizuje 30ak autobusa za prevoz ("uvoz") botova iz okoline, da bi pravili guzvu, tapsali, neki od njih mozda i prvi put bili u Novom Sadu i videli voz...
Bruko i sramoto
Komrad
Dex
0
nismo ni videli
S21
Boki
A porodicama nastradalih samo ti fališ.
Kada češ se zaustaviti, čoveče?
Alane Oprosti
Foxy
Ni to
Verovatno ni ne znas da je bio direktor.
White Power
Da li je usmrtila 15 ljudi i osakatila jos dvoje u Novom Sadu ili na Marsu?!
Jesi li se na "bis" otvaranju te stanice sumanuto keslao kao nenormalan ti ili tvoj AI dvojnik?!
Sram da te bude bednice!
NS
Futog
Nada
Nije lako
Alane Oprosti
K
Nsn
Penzionerka
Srdjan Ns
Vojislav
Vojvođanka
Rođen u NS, osnovac OŠ Jovan Popović, učenik Isidorine gimnazije, student Pravnog fakulteta u NS i ne osećaš Novi Sad kao svoju kuću u kojoj se desila tragedija.
Sramota !!!!!
zztop
Smehotres
Pa će biti studenti su ipak u pravu.
Particulare matter
Јоланда Брката
Симеон
Gajo
Gotovi ste!
PABLO
Nikola
Julijana
Hjnn
Nikola
Баш је било смешно
Eto vam ih
Miss
Filip
Jelena
Pitam se
Ukoliko Železnice Srbije kao formalni vlasnici objekta to nisu tražile da li grad ima inspekcijsku i nadzornu funkciju u tom slučaju?
Omg
Www
Grad činimo mi, građani koji u njemu živimo, a mi tražimo vašu odgovornost jer tako predviđa zakon. Nije ti pripadnost sekti nikakva zaštita kad za*sereš nešto. A jesi i sve se više zakopavaš svakim ovakvim bezobraznim obraćanjem! Nisi dovoljno pametan ni da ćutiš za svoje dobro, a kamoli da vodiš grad i predstavljaš nas. Nisi dovoljno čovek ni da se postidiš. Takvi nam ne trebaju, ne dok ste plaćeni našim novcem, a da te podsetim, ti si samo uposlenik građana koji svoj posao obavlja jako, jako loše. Odlazi!
Aнита
Liman
SRB IN
Rade
B
89.000 glasača je bilo protiv vas!
Sa 25% glasača držite 100% vlasti?
75% glasača NIJE glasalo za vas !
JKP minusar
V5
Nije pomenuo kuletine u Novom Sadu na vodi.
Duplo golo
Prvo Predsednik izjavo da je ova 2024. bila najbolja (ili nešto, u tom stilu), a sad ovo ,...ovaj - da grad nema veze sa tragedijom?!
Ispravite me ako grešim.
Ime
Cvvv
xx
Djurici uveoci
Đorđe
Srbija je ustala!
Srećko
Musaši
Pićuka
SNSovsko
Savahudin
Khm
Djoka
Da se ne zaboravi
Samo zbog toga bi u normalnoj državi pala vlada, a vi iz lokalne gradske vlade koji ste ga postavili bi zajedno sa njim isti dan završili u zatvoru, bar dok se ne utvrdi da li ste povezani sa njim i njegovim poslovima.
igor_t
Jel to funkcionisanje grada? Ili da ne placamo, posto je nemamo?
Ili se vracamo u restrikcije? Da se spremimo mozda i za nestanke struje?
Majku li vam lopovski i nesposobnu.
Zebra
Trpimir
Vidoviti Milan
Shimmy
Sjasite vise paraziti jedni!
Nije problem pogresiti, pa makar i simbolicno odgovarati, problem je kada se pere i bezi od odgovornosti! Kada strada 15 ljudi a ti forsiras da se to zaboravi i preko toga "predje", to se zove necovek i izdajnik...a sto se tice "pomoci" porodicama, najvise ste pomogli sa batinasima i provokatorima
Mile
Лиманац
Станична зграда није у надлежности Града Новог Сада, стога су захтеви за оставку градоначелника неосновани.
Српска Атина неће стати!
w/e
Ime
Uzas uzas uzas uzas uzas uzas uzas uzas uzas uzas uzas uzas uzas..............
BoraT
SRAM TE BILO!!!
Mile
Vladimir
Mi smo mali i verujemo u deda mraza. Toliko
Ns
Ruke su vam krvave i odgovaracete sigurno !
Ovako
Veza je ta da ste tajnim ugovorima omogucili nekvalitetno, nezakonito i neodgovorno izvodjenje radova, usled cega su ljudi izgubili zivote, a zarad vase licne koristi.
Tuzilastvo za organizovani kriminal treba da radi na tome.
NS
TsiBB
lopez
Roky
Visekruna
Osim sto se nalazi u Novom Sadu, koriste je gradjani i posetioci Novog Sada, i otvarao ju je gradonacelnik Novog Sada, nikakve druge veze sa Novim Sadom nema.
Ccc
Sram te bilo
Ime
Čeda
Гариша
Cpu
BojaNS
Dejan
Nema
Blago njemu
Marija
cc
Pa
Obraz
Dragan
Cocco
Bitno je da smo bili na svečanom otvaranju.
pusti ti porodice
To je jedino bitno, da bude pravde za zrtve i njihove porodice i da drugim neodgovornim, alavim a nesposobnim ne padne na pamet da se upustaju u slicne projekte
Pobesneli Laloš
kk
Čika Bane
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H